arzu864_ ben 13 aylık yaptırdım çok zorlandım. Su fıtığı vardı o yüzden 1 yaş öncesi yapmadılar fıtığın geçmesini beklediler ama aşırı zorlandım yürüyor, koşuyor, durmuyor, orası acıdığı için altını değiştirtmiyor ayy hatırlamak istemiyorum. Eğer bir sorunu yoksa ayaklanmadan ettirin sünnet