Bence apalamadan dönmeden yaptır canım ama. Her çocuk bir değil doktor biraz daha bekliyelim dedi ben erken yaptırmak istiyodum beş aylıkken oldu dönüyodu fln sadece bir buçuk gün zorlandık sonra dönerken biraz acıycak diye kendisi temkinli dönmeye başlamıştı 😊erken olsa daha iyi oluyor ama