tunabebekh aycaunalsimsek ben rutin le devam ediyorum ama anca bir saat öne çekebildim uykuyu ama hala akşam 10 ila 2 arasında asla uyumuyor
atmel10 tunabebekh bize rutin mutin uyku eğitimi hiçbir şey etki etmiyo sökmüyo bize bunlar ben artık o yüzden öyle şeylere inancımı kaybettim uyku eğitimi diyen birini görünce üstüne atlayasım geliyo
tunabebekh atmel10 uyku eğitmeni tutsam dedim ama işe yaramazsa o kadar para da çöpe gider diye de korkuyorum nolacak bu halimiz bilmem o kadar çaresizim yani . Bay bay şurubun etki edeceğini da sanmıyorum o yüzden hiç vermedim