kuby_ oğlumu 27 aylık verdim kreşe. 30 aylık şuan. Tam gün . İşe başlamadan min 15 gün önce kaydettirin. Oryantasyon süreci uzun oluyor. Oğlumun bez eğitimi vardı. Ama hala tam konuşmuyor. 23. Aydan sonra asla uyumazdı okulda uyuyor :)
Geçen gün hastane işimiz vardı geç gitti. Maşallah diyim. Normalde dayısı bırakır ben bırakim dedim. Yolda okula gidelim ı-ı dedi. Arkadaşların özlemiş, öğretmenin özlemiş ı-ı. E nereye gidelim o zaman anne-baba. Eve gidelim demek istiyor. Okulun önüne kadar mızırdandı. Okulun önünde kapıyı açıp kendi gitti okulun kapısına :)🧿🧿
Yani bence okula verin. Ben 3 yaş grubuna yazdırdım oğlumu. Normalde makasa çok hevesi vardı evde öğretemedim kullanmayı şuan çok güzel kullanıyor. Maşallah diyim🧿
O kadar çok artısı var ki. Hangi birini anlatim bilmiyorum. Öğretmen ve kurum çok önemli. Ben normalde eylülde başlayacaktım. Başlamadım. Kıyamadım. Keşke başlasaydım diyorum şuan.
Hasta olma içinde oğlum daha hiç hasta olmadı. 3. Ayımız şuan. Maşallah diyim yine. Nazar değmesin 🧿
Burda bence bağışıklık sistemi önemli. Biz normalde de çok gezen bir aileyiz. Bu arada aşır fırtına yoksa her gün bahçe saatleri var. Benim için çok önemli bir kriterdi. Bağışıklık sistemi için birebir