6331 yektali01 inan yakalandıklari güne kadar rota hiç duymamıştım tabi onlardan bana helikobakteri bulaştı şuan onunla mücadele ediyorum 🙂↕️
Ozlemas2020 simgeumays bebeğim 4 aylık 2 aylıkken bizde de oldu rsv ve infulenza pozitif geldi 1 hafta yoğun bakım da yattı çok şükür şimdi iyi Çıktıktan sonra çok dikkat etmek gerekiyor Allah hiç bir evladımıza göstermesin çok zordu
Ozlemas2020 yektali01 evet 5 yaşındaki oğlumu 1 hafta göremedim 😩 o benle uyuyordu sıkıntılı durum çok şükür geldi gitti