forumungurmesi yektali01 devlette anne bebek uyum odasında yatıyoruz. Yoğun bakıma girmedi çok şükür.
1eylul2selim simgeumays ya benim oğlum 4 yaşına girecek önce kusma sonra ishal oldu ateşle birlikte sonra düzeldi dediğimiz gün yüksek ateş çıktı öksürükle birlikte 41 derecelere çıkıyordu ateşi halsizlik üşüme hastaneye götürdüm de bri bebek yanimizda yatıyordu rsv pozitif yazıyordu kağıdında hava alıyordu bebek yatış verdiler bizimde ateş düşürücü ve eve geldik ama oğlum tam düzeldi sanıyorum bu sefer öksürüğü arttı ve halsiz ağrıları var göz altları morarmiş acaba rsv mi
forumungurmesi yektali01 evet birlikteyiz emziriyorum bugün taburcu oluyoruz çok şükür. Sizin evladınız da mı hasta?
yektali01 forumungurmesi bizim abimiz hasta Rsv benden bulaştı galiba 3 ay 6 günlük biraz hırıltısı ve öksürürk var çok az ateş falan yok ama korkuyorum ya yatırırlarsa diye
shrklc Benim bebeğim de 2 ay 11 günlük sabahları hapşırınca öksürüyor arada sanki genzi dolu gibi geliyor ama
forumungurmesi yektali01 Korkmayın bende korkuyordum ama sizinkide küçükmüş hastanede yatması tedavisinin düzgün uygulanması açısından daha iyi. 5 gün kaldık, ilaçlı hava tedavisi uygulandı, antibiyotik verildi, sık sık burun yıkama yapıldı.
yektali01 forumungurmesi bizde bugün gittik ciğerlerinde enfeksiyon başlamış iğne ve antibiyotik ilaç verdi buhar verdi bunları kullan her gün geleceksin görecem dedi yatış yapacaktı evde yapabilirim diyince yatış yapmadı durumuna göre bakacak iyileşmezse durumu iyi gitmese yatıracak dua edin lütfen bizede çok üzülüyorum
forumungurmesi yektali01 aslında yatış yapsanız daha iyiydi herşey doktor hemşire kontrolünde daha etkili olurdu o tedaviler. Hergün gelip gitmek kış ayında daha zor :(
hanndee yektali01 Şöyle bi durumda var küçük bebeklerde çok hızlı ilerleyen bi virüs satürasyonu sürekli takipde olması gerekiyor oksijen ciğerlerin toplanmasına önemli bi etkisi olduğu araştırmalarda kanıtlanmış oksijen veriliyor yatışta rahatlatıcı olması amacıyla keza aynı şekilde havaları antibiyotik vs doktor duruma göre farklı ilaç başlatabiliyor yatış vermesi sizin için daha iyi olurdu sanki hızlı toparlanması açısından
yektali01 forumungurmesi bitanede 5 yaşında oğlum var evde o da bana çok düşkün hastanede kalsam o bu sefer evde nenesiyle durmaz beni ister diye mecbur evde devam edelim düzelmese mecbur yatış yaparız dedik iyi gibi şuan inşallah gerek kalmaz
yektali01 hanndee bende evde düzenli yapıyorum doktor zaten her gün görecem mutlaka dedi hızlı nefes alıp verme durumunda bi değişiklik olursa hemen geleceksin dedi bütün ilaçları saati saatine veriyorum iğnesi var 6 tame çok dikkat ediyorum inşallah gerek kalmadan atlatırız ☹️☹️
yektali01 hanndee bende istiyordum yatış daha güvenli olur diye ama eşim diğer çocuğu napacaz durmaz evde dedi bi kaç gün deneyelim düzelme olmazsa yatırırız dedi mevnur kaldım birazda oda hasta çünkü onunda bana ihtiyacı var ikisinide bırakamıyorum ☹️☹️😢
6331 Benim ,3 tane çocuğum aynı annda rota virüsü yakalandı hastanede yattılar 3 günde toparlandilar ama 1 buçuk yaşındaki çocuğumun böbreklerini tetikledi
6331 yektali01 inan yakalandıklari güne kadar rota hiç duymamıştım tabi onlardan bana helikobakteri bulaştı şuan onunla mücadele ediyorum 🙂↕️