Aslında 117 kilodan 78 kiloya kadar düşmüştüm bir buçuk yılda. Sonra antidepresana başladım ve o ara diyetide bıraktım 101 kiloyu gördüm birkaç hafta önce suan belkide daha fazlayım bilmiyorum yarın tartılıcam. Boyum 173 uzun yani 78 kiloyken gayet iyiydi vücudum kıyafetlerim güzel oluyordu çok kızgınım kedime birden 20 kg almış gibi hissediyorum yine kıyafetlerim çok kötü oluyor yakışmıyor nasıl bu duruma geri düştüm. Ama yok bir kere yaptım bir daha yaparım, yaza kadar hedefim 70 kg altı olmak. Belki benimle başlayan olur birbirimizi motive ederiz bu postta haftalık ölçümlerimizi yemeklerimizi paylaşırız.