minikkurabiyee asla Bosch almanı önermem zamanla pas tutup dış tuzeyi dokuluyo ayrıca öyle bir tasarlamislar mi içine bozuk para kaçınca alttaki haznedem dışarı atmiyo alta giden haznede o para tıkanıp kaliyo bu sefer servis çağırmak zorunda kaliyosun asla alma yani ben Profilo aldım sessiz bir makine dediler internette de yorumlara baktım ki Profilo çok sağlam bir makina ama gel gör ki uçak moduna geciyo eskilerin makinesi gibi çok ses cikariyo baya baya ama Siemens en iyisi benim durumum yetmediği için alamamistim onu