minikkurabiyee Kızlar Çamaşır makinem beko ama ilk aldığım günden beri hep kıyafetler lekeli hiç lekeleri çıkarmıyor denemediğim deterjan kalmadı her deterjan da aynı şekilde hep lekeli kaldı güzel yıkayan Çamaşır makinesi önerilerinizi bekliyorum
Tatlican minikkurabiyee Bosh iyi beyaz eşyada ama ben hiç birini almadım. Benim herşey arçelik memnunum. Sadece kurutma profilo
Balbulutu minikkurabiyee kurutmanızın seri numarası falan kaç acaba bakayım çamaşır makinem profilo memnunum kurutma makinesi arayışındayız
Tatlican minikkurabiyee Marka olarak biliyor sadece.En iyisi Siemens sonra bosh sonra profilo, sonra arçelik diyor.
minikkurabiyee Tatlican yaa anladım çok teşekkür ederim beyaz eşyam hep beko ama sadece çamaşır makinesinden memnun degilim