angelmommy_ kesinlikle yalnız değilsin gerçekten, emzirme vücudu çok tuhaf çalıştırıyor; çoğu zaman kilo vermek yerine tutmaya başlıyor vücut çünkü bebeği garantiye almak istiyor. Diyete girince sütünün azalması da bunun göstergesi olabilir. 7 ay hâlâ bu hormonların en yoğun olduğu dönemlerden biri. Birçok kişide emzirme seyrekleşince ya da uykular toparlanınca kilo kendiliğinden çözülmeye başlıyormuş. Boyunun uzun olması da seni çok daha avantajlı gösteriyor 🤍🙌🏻
Kendini sakın olumsuz hissetme, bu sadece geçici bir dönem, her şey oturacak yerli yerine sadece biraz zamana ve sabra ihtiyacımız var hepimizin aslında, biliyorum söylemek çok kolay ama gerçekten bunu bilirsek ben daha kolay çözüleceğini düşünüyorum kilonun, çünkü onlar sadece biraz misafir kalıp gidecek şeyler bedenimizde önemli olan sağlık ve iyi hissetmek 🤎