pased alyayaz81 maşallah iki gebelik vücudu cidden yoruyordur buna rağmen 95’ten 74’e düşmüşsün. Gerçekten çok emek var bu kilolarda. Geriye bir şey kalmamış neredeyse 🥰♥️
beybitolat pased evet çok şükür ama hala göbek var. Oda tatlıyı ve hamur işini kesemediğim için gitmiyor🥹
nurrr34 nazlin sizinle aynıyız bende 70 le hamile kaldım 96 yla doğuma gittim ama şuan 87 kiloyum . Çok moralim bozuluyo 2 aylık olduk diyete girip girip bozuyorum 🤦♀️
nazlin nurrr34 2 aylıksa bekle canım emziriyosan daha zor olur biz 9 aylık olduk ve emzirmiyorum da öyle diyete başlayabildim anca boyum da 1.78 at gibi bir şey oldum 80 kiloyla
pased nurrr34 ah ah hepimiz o diyete girip bozma evresinden geçtik 🙈 Vücut hâlâ lohusa modunda ve 96’dan 87’ye düşmüşsün bile, bu büyük bir şey bence 🙌 Sen devam ettikçe zaten yavaş yavaş çözülecek 🌸
pased beybitolat ah o göbekler hepimizin kanayan yarası gibi 😂 Tatlılar da suç ortağı tabii ama zamanla ve azıcık dikkatle o da pes edecektir bence 💃
pased saremomm_ maşallah 🧿 Gerçekten umut veren bir örnek 👏 Demek ki sabırla oluyor, darısı başımıza 🙃💛
pased goktugneslihan hiç çaba göstermeden bu kiloya gelmek bile harika 🙈 Demek ki vücut yavaş yavaş kendi yolunu buluyor. Gerisi de gelir inşallah 💕”
pased bbbeyza52 şuraya bi nazar boncuğu 🧿 Gerçekten koca bir maşallah 💙 Göbek hepimizin ortak derdi 😅 Kilo gitmiş bile zaten, göbek kısmı da zamanla gider 🥰
ebruhasturk pased doğumdan önce 50 kiloydum 64 ile gittim doğum yaptığım hafta içi tartıldım 56 kiloya düşmüştüm şuan 8 ay olacak doğum yapalı 53 kiloda sabitim almıyorumda vermiyorumda hafif bir sezaryen göbeği kaldı o kadar.
pased ebruhasturk bence harika ve gayet hızlı denge yakalamışsın 😍 64’ten 53’e gelmek büyük iş, o hafif göbek hepimize doğum hatırası sanıyorum ki 🥲 ama o da gider elbet 🥰
pased seyma4748 maşallah 💫 Böyle örnekler insanın modunu yükseltiyor, darısı başıma ve tüm kilo vermek isteyen annelere 🤍
pased yigitarife gerçekten çok güzel bir ilerleme 🔥 77 kilodan bu noktaya gelmek büyük başarı, azıcık kalmış zaten 💪
pased minnakanneyim vücudun resmen işini yapmış 👏✨ Hiç çaba göstermeden bu kiloya gelmek çok iyi. Dikişler düzelsin, sonrası zaten gelir. Önce iyileşmek, sonra her şey daha kolay inşallah 🧡
nevo37 pased 62 kilo ile hamile kaldım 72 kilo ile doğuma girdim.Şuan 67 kiloyum,hedefim 58 ama emzirdiğim için çok fazla kasmıyorum,zamanla veririm diye düşünüyorum.
pased nevo37 emzirirken vücut başka bir tempoda çalışıyor sanki zaten, kilo verme biraz iniş çıkışlı oluyor ama sen çok dengeli ilerlemişsin zaten maşallah 😊 Gerisi de acele etmeden, kendini yıpratmadan gelir bence 😍♥️
pased Ss93 3 yıl çok da uzun bir zaman değil bu süreçte çocuk büyütmek, işler güçler de var 😌 Biz kadınlar zaten zoru başarıyoruz aynı anda çok şey olarak ve hep bir şeyler kendimizden vererek; kilo da zamanı gelince çözülür 🥰🧡
pased minnakanneyim evet gerçekten öyle 🌷 Herkesin bünyesi bambaşka. Ama vallahi kilo almamak resmen premium özellik, maşallah Allah nazarlardan esirgesin hep de böyle olsun ✨
zerokado @pased 58 le hamile kaldım 78 le doğurdum kızım tam 2 aylık 68 kiloyum 😂 tüm 8 lerde takılı kaldım inşallah 58 e dönüş yapıcam 😂😂
pased zerokado 8’ler kulübüne hoş geldin 😂 bende de var bi 8’li 🧸 Ama bak 78’den 68’e gelmişsin, yol açık belli… 58’de sırada 💃