Cylnmiray bir de bebeği ağladığında yanında olmasa dahi annenin sütü akıyor bunu çok defa tecrübe ettim evde bile hala 9 aylık oldu bebeğim tişörtümde ıslaklık hissederim ve bebeğim uyuyorsa bir kaç dk sonra uyanır 🥲 Rabbim tez vakitte kavuştursun inşallah çok zor bir anne için