Cylnmiray benim bebeğim de 4 gün kaldı düzenli sağım yaptım hatta gönderdim de hastaneye bence yakınsa götürsünler o bebeğe şifa olur çabuk toparlar inşallah 2 saatte bir sağım yapıyordum böylece süt de çabuk artıyor bebek de kuvözden çıktıktan sonra daha istekli emer çabuk tutar çünkü kuvözden çıkarmak için emzirmek de gerekiyor tutmadan çıkarmıyorlar