Balbulutu nilinannesiiiiiii bizim idrarda enfeksiyon çıktı vucuda yayılmıştı yavrum 1 hafta yattı sarılıkta bu yüzden uzamıştı inşallah geçer sizinki
1cocukannesi_1 nilinannesiiiiiii bizim topuk kanında çıkmamıştı sarılık uzun sürünce doktor tekrar kontrol edelim dedi yüksekmiş o yüzden sarılık olmuş
1cocukannesi_1 nilinannesiiiiiii topuk kanında belli seviyenin üstündeyse çıkarmış bizim 14 dü düşmeye başlayınca sarılıkda düzeldi
mavi_123 nilinannesiiiiiii bizde 20 günlüğüz hala gözlerinde var en son bir kaç gün önce götürdüm sadece göz kısmı 5 çıktı ilk başta 22 di ama yinede düşmesine rağmen gözlerinde sarılık var burnu da sarı gibi geliyor bizimkinde baya uzadı
nilinannesiiiiiii mavi_123 en son gözlerden gidiyor zaten.. anne sütü, gece bir defa mama veriyorum. evet benim adım nilay, kızımın adı nil😍 oğlumun adı da alparslan