GezginPaNDa kesildi mi orada kar ne kadar yağdı? İlçe hatta semt bazlı çok farklılık gösteriyor. Ben yüksek kesimdeyim. 12 saati geçti hala kar ince ince devam ediyor burada. Arka caddeden giden otobüs ön caddeye döndü çünkü arka cadde çok viraj ve yol buz, yarın arka yoldan kızımın ve okulun diğer servisleri geçecek. Otobüsü dahi göndermiyor belediye ama okul servisleri mecbur.Risk ve korku da burada başlıyor 😊