nura97 ben çocuk gelişim uzmanıyım. Ekran otizm yapmaz, otizm doğuştan gelen bir bozukluk. Ama aşırı ekran maruziyeti otizmde görülen çoğu bulguyu çocuğumuzda görmememize neden oluyor. Geç konuşma, iletişim kurmama, isme tepki vermeme, uyaran eksikliği gibi.