Benim iki yeğenim ikisde bebekken çok fazla ekran izlediler, özellikle ilk yeğenim, şuan 11 yaşında, 6 ayliğindan ekran izliyordu, 1 yaşında yürüdü 9 aylikken artik bir anlamli kelimesi( meme) vardi, 1 yaşında 15 e yakin kelimesi vardi, çok erken konuştu, herşeyi erken öğrendi, evet şuan kendi tülefonu var ve telefnda cok oyun falan oynar, ama bebekken hiç etkilenmedi, küçük abiside çok izledi, 4 yaşında konuştu, ama şuan 8 yaşında normal konuşiyor, yani bence bebekte yatkinlik varsa ekran onu daha da kotu hale sokuyor, ben ekran verilmeskne karşiyim kendi bebeğime de gostermiyorum, ama ekrandan otizm olmaz