zeyinci semanurmevasu benimde 2 aydır pıhtılı geliyor ya korktum bende böyle parça parça geliyo sökülmüyor mu niye öyle oluyor acaba
semanurmevasu zeyinci ay inan geçen ayda benim öyleydi doktor yok bişey diyo gönderiyor bildiğin et parçası düşüyor
zeyinci semanurmevasu evet benimde öyle yani yine de çok şükür birşey olmaması çok iyi. Kafaya takıyoruz sadece işte acaba birşey mi oldu diye bende şimdi adet dönemindeyim bide yanma başladı üstüne
ebrusafura Benimde 22 aralıktı ben adetime 9 gün geçince kan vardım 9108 çıktı beta sizde biraz geçsin belki çok yenidir veya geç döllenmedir
bihterziyagil__ busekkkk Siz kan verene kadar beta düşmüş olabilir gebelik testin de hemen negatif dönmüyor diye duymuştum hakkın da hayırlısı olsun
busekkkk ebrusafura Allah isteyen herkese nasip etsin. Benim bebegim kucuk o yuzden istemiyorm cok stresliyim :( sizin de hayirli olsun☺️