merhaba nasılsınız? Birsey sormaliyim..
Son iliski 22 aralıkta oldu. Daha sonra sol alt karın bölgemde ve belimde ağrı oldu.hala gecmeyen.. 26 aralik gibi cok hafif bir lekelenmem oldu 4-5 ocakta gebelik testi yaptım 5 tanesi silik çizgi çıktı. 6 ocakta sabah ilk idrarla yaptım cok hafif silik cizgi yine cikti . beta verdim 0.2 ve 8 ocaktatekrar verdim 0.1 çıktı. Reglim 3 gün gecikti. Dun oglen saatlerinde yaptim negatif cikti. Hala agrilarim var . Hamile olabilir miyim?