Hipp hiç kullanmadım biz Aptamil prematil kullandık doktor tavsiyesiyle çok kusma gaz yaşayınca 2 aylıkken sadece bir kutu sma denedik sizin dediğiniz durumu ben sma da yaşadım ve hemen aptamil pronutraya geçtik iyi ki de geçmişiz.4 buçuk aylıklar bizde 150 ml içiyoruz şu an az gelmeye başlıyor oda artık her bebekte farklı ilerler süreç tabi.