Yunusemrecik Kızlar sma mamadan sonra hipp mamaya geçtim sma kusma çok yaptı ama mamayı içince bir süre susardı şimdi kaç ölçek olursa olsun 1 saat somra göbek aşağı iniyor sanki hiç içmemiş gibi çocuk sürekli mız mız tok tutmuyor gibi geldi
Alyehus Yunusemrecik hipp cıvık. Sindirimi kolay ama benim kızımı da tok tutmuyordu. Evolvia tavsiye ederim 2 kızımdada kullandım
edavegulce Yunusemrecik 9aydır hipp kullanıyordum aynı kararla mama değiştirmiye karar verdim aptamil prosyneo aldım gece 2 defa kalkan çocuğum 1 kere kalkmaya başladı ben memnunum yani
[silindi] Yunusemrecik kızım 1 yaşında başından beri hipp kullanıyoruz gayet memnunum. Kilosu faln da gayet iyi
Alyehus Yunusemrecik doğrudur valla. Benim kızım gazlı bir bebekti dene dedi doktorumuz o dönem evolvia sıkıntısı yaşadık bunu almıştık ama dediğiniz gibi mama miktarı artsa da çocuk huzursuzdu. Deneye deneye tecrübe ediyoruz bizlerde ☺️
busraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hipp mamadan aşırı memnunum oğlum 4 aydır onu içiyo ölçeğini az veriyor olabilirmisin benimki gayet iyi tok tutuyo
Yunusemrecik busraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 7 ölçek veriyorum iştahlı çocuktu 7 de yetmiyor artık sma da 6 yetiyordu hatta bi postta görmüştüm 5 ayından sonra doymadı daha mama değiştirdim diye bizde olmaz diye yine de denedim yetmiyor sanki
1cocukannesi_1 Yunusemrecik proseyno daha ince yapılı gazlı kolay sindirim için onun dışında içerikleri aynı
aslanilebenan Yunusemrecik benim ikizler 5 ölçek içiyorlar da 4,5 aylıklar 7 fazla geldi o bile yetmiyor deyince siz
Yunusemrecik [silindi] memnun olan da çok var ama bu tokluk sebebiyle bırakan da 7 ölçek çok bile 5.5 aylık bebek için ama hafifledi bile onun farkındayım her bebekte aynı olmuyor demekki Malesef
[silindi] Yunusemrecik 7 ölçek çok diye düşünmeyin her bebek farklıdır. Ama tabii eğer yaramıyorsa değiştirin. Doktorunuz ne diyor bununla alakalı
anneoldum1212 Yunusemrecik benim oğlum 3 aylık olacak 4 gün sonra anne sütüyle birlikte 210 cc içiyor her öğün. Boyu da uzun ayına göre değil gelişimine göre bakmak gerek yediği miktarı . Benim küçük su aygırım da iştahlı tabi o ayrı mesele
Yunusemrecik aslanilebenan evet fazla ama ağlıyor karnı çok hafif oluyor hemen ve içe çöküyor sma da 4 saatte bir verirdim ona rağmen bazen 6 ölçeği bile tam bitiremezdi
Yunusemrecik [silindi] eşim hastanede çalışıyor doktorumuzda orda takip ediyor sorduğumuzda yaramıyor olabilir hafta içi getirin demiş gidecez bakalım