aslanbebekkkk yoğun protein ağırlıklı bir beslenme planı yapın, insülin direnci oluşmuş olabilir, sürekli şekerli yemek kan şekerini fırlatıp sahte açlık oluşturuyor. Sistemler bozuluyor. Beslenmenizi değiştirmekten başka bir çözümü yok. Şekeri tamamen kesmek zorunda değilsiniz ama sizi gerçekten doyuracak ve tok tutacak şeyler yemelisiniz. Bol yumurta et sebze salata zeytinyağı gibi gibi