Eşiniz çok haklı. Eğer çok yemenizin altında aşamadığınız bazı nedenleriniz varsa psikolojik destek almak iyi gelebilir. Aynı zamanda bir diyetisyene gitseniz iyi olur. İnsan emzirirken normalden fazla acıkıyor, buna katılıyorum fakat anlattıklarınız bana fazla geldi.