gg3848 Aysun2112 bana sanki tek gebelik gibi geldi ama tüp bebekmiş sanırım belli de olmaz gönlünüze göre olsun
biricigiminannesi26 Aysun2112 bence olabilir canım benimki 3.gündü sanırım 3900 lerde falandı tel çocuk için
limonkolonyasi Aysun2112 sizin tüp bebekmis ben orayı gormedimm normal gebelikdi Allah gönlünüze göre versin inşallah
Aysun2112 sek_kahve evet öyleymiş ama yinede 2 embriyo transferi vw beta yüksek olunca ihtimal artıyor