Deletedmom_289 Aysun2112 canım ikiz olduğu USG de belli oluyor benim adetime 3 gün kala beta 20 bin küsur çıkmıştı tek oldu
ruveyda_34 Aysun2112 normal artmıs aslında 2 gunde bır 2 katı ısterler betayı ılk bas takıpte yanı sızınkı normal artmıs doktora gıdersenız doktorunuz dogrusunu der sıze
aslanilebenan Aysun2112 tüp bebekte nasıl olur bilmiyorım ama normal yollarda ikizlikle betanın hiç alakası yok demişti doktorum. Beta dengesiz yükseliyorsa sağlıksız gebelik olabilir demişti sizinki öyle diye demiyorum da
aslanilebenan Aysun2112 öyle denge değil 2 katından çok yüksek mesela 3 katı sonraki kanda 2 katı gibi farklı katlar ama bunun için 48 saatte bir kan aldırmanız lazımdı 3 gün değil o yüzden net değil sizin rakamlar
Deletedmom_289 Aysun2112 canım valla hiç takip etmedik kadın doğuma randevu aldım kese olmuş dedi 2 hafta sonu gel kalp atışına bakalım dedi