catperson benim kızımın da değerleri iyi bu sene antibiyotik kullanmadı çok şükür derken bu sefer de yaklaşık 5 aydır sanırım her ay aft çıkıyor ,değerlerine baktırdık iyi hiç bir şey yok neyden olabilir gerçi benim sürekli çıkar istisnasız ,genetik de olabiliyormuş galiba