Pamukhanim_ mylifes_myrules genelde ben ev alışverişi yapmayı bilmem yani hep bişeyi unuturum birliktede gitsek listeyi yaparız o iyisini bilir alır genelde toplu almayız zaten bittikçe işten gelirken alır
mylifes_myrules Pamukhanim_ aynen bende de unutkanlık var,kendim için yada çocuğum için dışarı çıktığımda ne alacağımı unutuyorum
Minigim38 mylifes_myrules marketi onlime yapıyorum. Kıyafet karışık bazen online bazen avm ye gidiyorum kızımla. Eşim hiç alışveriş sevmez
mylifes_myrules Anna_ o işin ironisi tabikide anlarım ama hesaplı değilim pahalı demem harcarım fiyatlara bakmam karşılaştırmam
gurbetteanne10 mylifes_myrules beraber gidiyoruz hep eşime kalırsa ihtiyaclarin yarısını alır yarısını almaz😂
uykusuzanne51 mylifes_myrules senede 2 kere büyük alışverişe birlikte çıkarız kilerimiz var oraya yerleştiririz. Peynir, sebze tarzını ben hallederim. Çıkamazsam sanal marketten alıyorum
mylifes_myrules uykusuzanne51 beraber çıkmamız çok nadir olur, bizim aylık değilde her ne biterse istiyorum günlük getiriyor
kimbumadam mylifes_myrules Yapmayı en sevdiğim şey , beraber çıkarız ama onlar kızımla dolaşır ben alırım😍
minikmisimben mylifes_myrules beraber gideriz çoğunlukla 😃 pazara falan çocukları bırakacak kimsemiz yok maalesef kışın eşim kendi gidiyor o yüzden
Feyzosumunannesi mylifes_myrules Birlikte gideriz aylık alisverise. Onun disinda sebze meyve karışık. Hangimizin dışarıda işim var ise o yol uzeri gelirken eksikleri alır. Sagolsun güzel secer yoksa aldırmazdım.
mylifes_myrules Feyzosumunannesi bizim aylık değil ya ne zaman evde bir şey bitse söylerim alır,eşimde iyidir alışverişte
Mariposa mylifes_myrules ben alirim, bazen de liste yapar esime atarim o alir. Sadece birimizin gorevi degil yani
princessmom_ mylifes_myrules Eşim alır been atarım ona alıncak listesini hangi marka olduğunu felan. Bazen beraber gider alırız ama genelde eşime aldırırım pazarı hiç sevmiyorum yaa herkes itekliyor birbirini🥴
mylifes_myrules princessmom_ bende hiç sevmiyorum vala çok kalabalık ve dediğin gibi herkes birbirine değiyor sevmiyorum
suhedaaaaa mylifes_myrules ailecek gider alırız veya eksik varsa eşim gelirken arar sorar alır. Ne istersem onu getirir anlamamazlık yapmaz geri zekalı değil ya koca adam 😂
Lolik mylifes_myrules Alışverişten ben anlarım ben ilgilenirim. Genelde online alırım , markete gideceksek eşimle gideriz ama sepeti ben doldururum 😄
yate mylifes_myrules niye lincleyelimki…kim müsaitse o alır.benimde çocuklarım var genelde eşim yapar alışverişi.birlikte gideriz bazen ama cidden fiyatlari bilmiyorum.
durbakalim mylifes_myrules bende sizinle aynıyım market pazar alısverişi eşimdedir,ben anca online alısverişi yaparım😅