mylifes_myrules Benim ki kocama ait herşey market,pazar başka ne varsa,ben sadece kendime çocuklarıma gezer kıyafet alırım o kadar, 6 yıldır bu böyle o yüzden market ve pazar hesabından,alışverişinden anlamam😆😅(umarım linçlenmem)
maygirl mylifes_myrules ben soylerim eşim alır.nadiren denk gelemez isek sanal uygulamalardan siparis veririm.Gezinerek biseyler almayi hic sevmiyorum.Kişisel ihtiyaclarimi alırım ben sadece.onlari bile genelde online alıyorum.
mylifes_myrules maygirl aynen bende kendim için online alışveriş yaparım genelde, dışarda kendim için alışverişe zaman vermek istemiyorum sadece yiyip gezmek istiyorum 😅
mylifes_myrules etkafa benim ki işten çıkar gider ama beni çok nadir götürür fazla masraf çıkartacağım için 😄
eymenku mylifes_myrules önceden bendeydi herşey bebekten sonra yetisemedim eşime devrettim eşimde çok anlamaz ucuzu pahalıyi bilmez boykot ürünlerini bilmez o yüzden markete gidince 10 kez arar sunumu alayım yoksa bunumu diye
Canparcam_ mylifes_myrules Eşimle beraber aylık alışverile çıkarız, pazara nadir giderim. Günlük ihtıyaç halinde bende alırım eşimde alır sen ben yok 😄
Ballilokmam11 mylifes_myrules çoğunlukla bende birkaç şey vardır Türk marketinden alınacak onları o alır eti tavuğu felan
Anna_ mylifes_myrules ben anlamam dıye bır sey yok bence , herkes anlamalı. Cok zor bısey degıl cunku pısagor teoremını bastan buluyor değiliz.
mylifes_myrules Anna_ o işin ironisi tabikide anlarım ama hesaplı değilim pahalı demem harcarım fiyatlara bakmam karşılaştırmam