balkizimcicekkiz merhaba bizimde sonucumuz 200 çıktı henüz doktora göstermedim kızımda kan şekeri düşüklüğü yaşıyorduk idrarda şeker vs çıktı hastanede yattık ama diyabet değil çok şükür. Ketotik hipoglisemi dediler 6 yaş gibi geçiyormuş genelde . Detaylı arastirildigi için bize bu tahlili de yapmışlar ve sonuç 200 tedirgin oldum . Çünkü hali hazırda bir sorunumuz vardı zaten..