belengaz3 Anlayanlar bakar mısınız lütfen chatcpt sordum tahlilleri teker teker böyle dedi sonucu doku transglutaminaz iga antikoru 21 pozitif çıkmış ne demek çok üzülüyorum lütfen yardım edin yaşayanlar
balkizimcicekkiz belengaz3 hafif yüksek cikmis colyak testi en yukarıdaki iga oluyor 21 cikmis normalde referans değeri 0-20 arası sizinki az bisey normal benim kiziminki 200 çıkmıştı şimdi endoskopi oldu onun sonucuyla kesinleşecek
hellomom belengaz3 bu seviye için takip ister doktor. Diyet yapmazsınız, 6 ay 1 yıl sonra tekrar kan testi ister. O zamanki duruma göre endoskopiye karra verir.
linosko1 balkizimcicekkiz merhaba bizimde sonucumuz 200 çıktı henüz doktora göstermedim kızımda kan şekeri düşüklüğü yaşıyorduk idrarda şeker vs çıktı hastanede yattık ama diyabet değil çok şükür. Ketotik hipoglisemi dediler 6 yaş gibi geçiyormuş genelde . Detaylı arastirildigi için bize bu tahlili de yapmışlar ve sonuç 200 tedirgin oldum . Çünkü hali hazırda bir sorunumuz vardı zaten..
Burcinblgl belengaz3 belirtiniz neydi sadece kabızlık mı benim kızımda baya zor yapıyor ama hergün yapıyor bende bi götüreyim dedim aklıma geliyor benimde çölyak
belengaz3 Burcinblgl sadece kabızlık değil zayıf kansız sende götür her ihtimale karşı bizimki 21 pozitif çıktı bilmiyorum artık var mı yok mu
Burcinblgl belengaz3 ayına göre çok zayıf değil beneğim güzel yiyor 10 buçuk kilo kan değerleri normaldi 1 ay önce verdik