HELELEKADIN cilekli_soda boşuna evlam yapıyorsun böyle gönderileri gördüğünüz de kısıtlayın karşınıza çıkıp böyle kuruntu yapmanıza sebep oluyorlar. Oğlum 4 aylıktı ve çorabını cekip çıkarmayı öğrenmişti o gün insta da bir reels gördüm bebeği otizmliymiş çorabını cekmek otizm belirtisiymiş o kadar sinirlendim ki yok kardeşim öyle bişey. Daha bebeğin 10 aylık her bebek ayın da olan şeyleri yapmak zorunda değil ki 1 ay erken yapar 1 ay geç yapar ama bunları otizmle bağdaştırmayın. ( Sadece sana değil genel olarak söylüyorum )
[silindi] gamomuu tabii soylerim merak etmeyin, şubat 12 sne randevu aldim ama saatini değiçtrcm,ben de eşimi zar zor ikna etdim, bir şey yok diyip duruyor