UrbanMom Elifsaid zaten çocukta normal disi hareketleri anneler anliyor ama sırf etkileşim icin iste normal olan seye bile otizm diyorlar
ikicocukannasi merrv26 9 aylık bebeğe de otizm teşhisi konulabiliyor. Erken tanı çok önemli bunu post sahibi için söylemiyorum. Ama Ben çocuğumu Sabri hergünere muayene ettirdim 2 yaşına kadar normaldi dedim ve eski videolarını da gösterdim o videolarda da normal olmadığı şeyleri bana gösterdi ben şaşırdım halbuki keşke 6 aylıkken götürseydim anlayacaktı. Şuan 27 ay otizm
MayaliHamur cilekli_soda bu aylarda normal 12. Aydan itibaren anlamlı kelime bekliyor doktorlar.. ayrıca kulağını çekmesi kafasına vurup alnını çizmeside normal bizimkiler de yaptı dişten oluyor genelde.. bizimki 14 aylık dişi sancıladımı kulağıyla oynar vurur.. Osman Gönülal hoca boşuna demiyor hurafe bilgilerle anneleri korkutuyorlar diye.. emekleme gelişim göstergesi değil..emeklemesede olur bak sıralıyormuş yakındır onun yürümesi
ikicocukannasi gamomuu dalma nöbetleri sosyal gülümsemenin olmaması donuk bakışlar kol çırpması sürekli daha bir çok şey sürekli nesneler ve aynı oyuncakla oynaması
gamomuu ikicocukannasi sosyal gülümsemeden kasıt size de mi gülmüyordu. Kızım yabancılara karsı asla gülmiyor da kafamı karıştırıyır?
ikicocukannasi gamomuu sosyal gülümseme çocuğun anne baba kardeş yada aynı ev içinde sürekli gördüğü değilde farklı bir kişilere gülmesi bakışlarla iletişim kurmasıdır. Sizin çocuğunuzun durumunu bilemem benimkinde bu bir belirtiydi. İçinizin rahatlaması için çocuk psikiyatristine gidebilirsiniz.
[silindi] ikicocukannasi peki sosyal gülümseme yabancı insan gülünce bebeğin karşılık vermesimi? Yoksa bebek kendiliğindenmi güler ?
gamomuu [silindi] etrafı izliyor sanki. Ay bilmiyorum ya aşırı kafaya takmaya başladım. Uzmana götürsem hepsi de bir değil ki daha erken diyecek muhtemelen. Ne yapacağımj şaşırdım
[silindi] gamomuu benimkide etrafi izliyor ben çocuk psikatrne gotrcm araştrmaktan yoruldum çünki🤦♀️
gamomuu [silindi] yakın zamanda gidecekseniz doktorun neler dediğini de yazabilir misiniz? Ben de eşimi ikna edebilirsem gidicem ama bir şey yok diyor
[silindi] gamomuu tabii soylerim merak etmeyin, şubat 12 sne randevu aldim ama saatini değiçtrcm,ben de eşimi zar zor ikna etdim, bir şey yok diyip duruyor