minigim1105 her türlüsü üzücü yıpratıcı demek ki ya. Benim oğlum da tam tersi hep bana yapışık. Bir uzvum gibi, kuyruğum gibi. Ne bir yere oturmaya gidebilirim, ne biri merhaba diyebilir anında yaygarayı koparır elinde olsa kuş gibi omzuma konacak. Yapışır tırmanır ağlar.. ben de nefes bile alamıyorum diye yanıyorum. Çünkü gerçekten alamıyorum.