minigim1105 Kızlar bebeğim 8 aylık ne zaman beni tanır peşime düşer beni arar yada benim kucağımdan başkasına gidince ağlamaya başlar
aysebb minigim1105 9-10 aydan sonra ayrılık kaygısı başlıyor genel olarak. Bir ara azalıyor sonra 1 yaş civarı gene başlıyor. Bizde öyle olmuştu
elifkesim minigim1105 9. Aydan sonra sizi etrafında göremediğinde huzursuz olur yabancılara tepki göstermeye başlar yaşından sonra paçanızdan ayrılmaz 😅
mihraninannesi010725 minigim1105 1 yaşında bir yıldır bekliyorum yok ne arkamdan ağladı bir kez ne başkasındayken gelmek içime dokunuyor
mamabear_ minigim1105 bebeğe göre değişir benim kızım 8-9 aylıktı yabancılamaya başlamıştı. Şu an 1,5 yaşında babası, ben, annem ve ablam dışında kimseye ne gider ne dokundurtur kendini. Şöyle elini bile tutamazsınız yaygarayı koparır.
minigim1105 elifkesim valla şuan beni aramıyor anneme bırakıyorum gidiyorum herkezin kucsğınsda gidiyor 😂
HELELEKADIN minigim1105 o aylar da oğlum da hiç ağlamıyordu anneme bırakıp rahatlıkla çıkıyordum ama 21 aylıkken bırakıp yarım saatliğine çıktım odayı talan etmiş bağırmış çağırmış kıyameti koparmış anne diye 😂
1tosbikinannesiyim minigim1105 oğlumda öyleydi şuan 16 aylık olacak anne anne diye peşimde dolaşıyor hala soğuk bir bebek değil fakat daha anneci diyebilirim
minigim1105 HELELEKADIN ay bilmiyorum ama ben hiç öyle bişey beklemiyorum ya öyle olmayacak gibi sanki çünkğ bensiz baya durabiliyor ve başkasında ağlamıyor hatta ben başkasından onu alırken bana gelmiyo 😂
minigim1105 mihraninannesi010725 mihraninannesi010725 her çocuk farklıdır ama benim de içime dokunurdu
pamukanasi mihraninannesi010725 aslında üzücü bişey değil ama bizim toplumumuzda annesinden bana gelmek istedi algısı oluyor çok saçma şekilde. benimde bebeğim benim kucağımdayken başkası gel gel yapınca gidiyor gitmesi sorun değilde alan kişi “bak annesi seni sevmiyor bana geldi” demesi kırıcı oluyor
HELELEKADIN minigim1105 azıcık daha büyüsün annesi şuanın tadını çıkar ilerde bırakıp gidemiyceksin 😂😂
mihraninannesi010725 pamukanasi benim kv kb çok yapıyor evden çıkarken alıp kızımı üstümüze kapı örtüp bak umrunda değil diyorlar hadi çağır sana gelecek mi bak gelmiyor diyorlar bana göre üzücü geliyor şundan dolayı kızımın gözünde herkes gibiyim
derya1414 minigim1105 4 aylık bebeğim var misafirliğe gitmem kimseyide çağırmam pek düzeni bozulmasın diye. Geçen akşam arkadaşlar geldi sevmek istedi. Bebeğim onun yüzüne baktı baktı sonra bana bakıp dudağını büzüp ağlamaya başladı 😄
nunumm minigim1105 9 ayda bizde başladı başlamaz olaydı gece bensiz durmuyor uykuya geçmiyor gözü hep beni arıyor gün içinde paçalarımda geziyor