shi
18 aya kadar kullanıcam ben bakalım yemekte yiyor tabiki sütü bırakmazsa da yarı süt yarı su veririm ondan sonra da yemekte yiyo tabiki mamayı sürekli içmiş olmuyo ki zaten benimki de 10 aylık şimdi çocuğum ilkinde hiç mama vermedim ben bir buçuk yaşına kadar anne sütü içti sonrasında yemek yedi hemen bunda mecbur mama verdim ikincide yani çünkü hamileyim 3.ye emziremedim bunu o yüzden 9 ay emdi gerçi buda öyle işte