mity bizde uyku saati ayarlaması olmadı. Benim bebeğim 3 saat uyanık kalabiliyor, ben onu takip ediyorum. 3 saati çok geçirmiyorum yoksa ağlayarak uykuya geçiyor. Rutinimi ise süreklilik arz edebilecek ben yokken bir başkası da yapabilecek şekilde yapmaya çalıştım. Uykusu geldiğinde kucağıma alıyorum bi camdan bakıyoruz ya da çok soğuk değilse hemen beş sn balkona çıkıyoruz bu onu sakinleştiriyor bi, sonrasında odaya geçiyoruz. Odaya geçtiğimde onun sevdiği onu sakinleştiren ninniyi açıyorum. Biz de sertap erener çamlıbelden çıktım yayan açıyoruz bir saatlik versiyonu. Ninniyi açtıkran sonra altını değiştiriyorum, uyku tulumu giyecekse uyku tulumunu giydiriyorum. Sonrasında beşiğine alıp masaj yapıyorum, kollarını sık bırak, bacaklarını sık bırak, sırtını kaşı, saçlarını tara, ensesini kaşı, başını okşa şeklinde. İlk zamanlar bu üç dört dakika sürüyordu, şimdi sadece yatırıp bırakıyorum. Neyse diyelim odaya geçtik, yatağına yatırdım bu işlemleri yaptım mayıştı, hafif sallıyordum, gözler kaymaya başladığında sallamayı bırakıyordum. Bir kaç gün böyle devam etti, sonrasında salla durlara geçiyorsun, salla durları biz hızlı atladık onun yerine popoya patpat ve şşşş ile geçtik uykuya. Bundan sonra da sadece temas, burda da saçını okşayıp sırtını kaşıyorum. En güzel yanı geceleri de uyandığında kendi kendine uyuyakalabiliyor, fakat başlarda masaj yaparak uyutuyordum gece uyandığında.