cokbilmismom evet bazen geceden bırakıyor diye biliyorum.
Mesela çok ağladı diyelim kayınvalidesine gönderiyordu ben bakamam durduramam diye.
O zaman çok şaşırmıştım ve hatta sormuştum neden gönderiyorsun bebeğini geceleri seni arar ister demiştim, rahat uyuyamıyorum çok ağlıyor gibi bişi söylemişti çok şaşırmıştım