cokbilmismom memur değilim ama beyaz yakalıyım.
Memurdan fazla kazanıyorum,herşey para değil ama tek maaşlı olmak ve çift maaşlı olmak hayat kalitemizi belirliyor.
Aylık 70 k maaş alıyorum, bebeğimi de yabancı bakmayacak nasıl olsa diyorum ama tabi annelik vicdanım da ağır basıyo.
Annem 48 yaşında ve ilk torun herşeyiyle dört dörtlük ilgilenir ama ya nasip diyorum artık 🥹