alininburcusu
Merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun yavrunuza şifa diliyorum 💜
Benim bebeğim de 6 aylıkken birden saatlerce hiç susmadan ağlamaya başladı diş sandık. Rahatlatmak için bişeyler yaptık olmadı bir türlü susturamıyorduk. Acile götürdük gaz damlası verdi yolladı. Bir haftanın sonunda ellerini havaya kaldırıp kafasını kendine doğru çekme hareketini kümeler halinde yapmaya başladı. Özellikle uykuya dalarken, uyandığında yapıyordu. Çok güvendiğimiz bi dr vardı vatan Medipol hastanesinde ona gittim nöbet videosunu izlettim. Beni pedifen vererek yolladı 🤦🏼♀️ içim hiç rahat etmedi internetten araştırmaya başladım. West sendromu çıktı karşıma. O gece hiç uyumadan sabah ettim ve sabah hemen nöroloji doktoruna götürdüm. Tomografi Mr ultrason çekildi hepsi temizdi. Eegsi bozuk çıktı. Güç bela prof dr Adnan Yüksel hocadan randevu aldık. Synacthen iğneye başladık. İlk 5 tanesi 2 günde bir, sonraki 5 tanesi 3 günde bir ve sonraki 5 tanesi 7 günde bir olmak üzere toplam 15 iğne yarım dozdan vuruldu. İğnelerle birlikte Epixx kullanıyoruz günde 2 kez. 2ay 1 hafta kadar sürdü iğne tedavisi 3. İğnede bebeğimin nöbetleri tamamen kesildi. Bu süreçte dr eve kapanmamızı kimseyle görüşmememizi söyledi. Çünkü iğneler bağışıklığı en dibe çekiyor ve bebeğin vücuduna enfeksiyon girmemesi gerekiyor. Bebeğin odasında televizyon, telefon, tablet WiFi gibi hiçbirşey kullanılmaması gerektiğini söyledi. İğneler aşırı agresifleştiriyordu. Uykuları 1 saatte bir bölünüyordu. İğne oldukça şişmeye başladı, özellikle yüzü ve karnı çok şişti. Ancak iğneleri bırakır bırakmaz normale dönmeye başladı. Gelişiminde hiç bi aksama olmadı. Baba dede gibi kelimeleri söyleyebiliyor oturma, ayakta durma, sosyal gülümseme, oyun oynama vs herşeyi normal bi bebekten farksız. Şimdilerde Gayet aktif oyuncu bi bebek hatta. Ancak anneden genine taşıyıcı olarak geçmiş🤦🏼♀️ şuan 9 aylık ve yarın eeg çekilecek. Heyecandan uyuyamıyorum. Unutmazsam yarın tekrar yazarım. Umarım benim bebeğim de, sizin bebeğiniz de en hafif şekilde atlatır.