Bohça yapılmadı ama ben istemedim kendi alışverişimi kendim yaparım dedim kendime yaptım. Şuan3 yıllık evliyim herşeyi yine ben yapıyorum kv birgün sormaz uykusuz musun yorgun musun diye. Eşime de senin karın herşeyin en iyisini kendisi yapar bana ne gerek var der. Söz kesinlikle doğru 😂