dyal İlk bebeğim. 28 haftaya kadar tersti döndü 38 haftada tekrar terse döndü. 39+5 de sezaryen için hastaneye yatışım yapıldı. Sezaryen sabahı bakıldı tekrar baş gelişti 😂 eve geldim suyum geldi. 39+6 da doğdu minik mucizem 😁
ngok mutlu27 39+0 mecburen sezaryen Bi nevi hayatımı kurtardı bebeğim eğer sezaryen olmasaydım kistim ortaya çıkmayacaktı şuanda ikimizde iyiz çok şükür 💙🧿🥺
melisati HappyKids 38+5 de doğum yaptım ama geriden geliyordu bebeğim 34 olarak dogmuştu 🥲 şuan çok sağlıklı hamdolsun
haniball HappyKids 41+3 zorla çıkardık… suni sancı verdiler bana mısın demedi sancı felan yok sezeryanla zorla çıkardık 😄
didomido00 pamukanasi bende 40+5 oda gelmeseydi 41 hafta olunca suni sancıyla doğumu baslatacaklardi. Allahtan oglum kendi gelmeyi seçti. 😂😂
nesli8154 Ayse5100 küvoz de 4 gün kaldı tam hatırlamıyorum kilosunu 2 gün anne uyum pdasina aldılar iki gün için de 2 buçuk kilo oldu çıktık zordu bı süreçti bizim bizim
bellisima 40+5 sezeryan ile alındı hiç bir belirtim yoktu. Ne sancı ne açıklık. Ne bebek doğum kanalına girmişti. Ona rağmen suniyi de denedim. Merak ediyorum beklesem kendi gelir miydi
hepyerdeyizz bellisima gelememe sbeebi muhtemelen kordon dolanmasidir. Bide dediler mı yada raporlarda yazar genelde . Ben normal doğum yaptım suni sanciyla ama baya zor geldi Meğer 2 tür kordon dolanmış çocuğum neredeyse morarmış şekilde doğdu çok şükür ki iyi .