duyguerl Hafta normal ilerleyip planlı sezeryan ile doğum yaptım, iyiki de sezeryan olmuşum ağrı sancı o kadar da kötü değildi…
duyguerl BordoHuniliAnne yok canım, 40 haftalıkken baktık gelmiyor suni sancıda istemedim 1 hafta daha bekleyelim sezeryan olayım dedim bana göre planlı oldu😂
nesli8154 Ayse5100 küvoz de 4 gün kaldı tam hatırlamıyorum kilosunu 2 gün anne uyum pdasina aldılar iki gün için de 2 buçuk kilo oldu çıktık zordu bı süreçti bizim bizim
[silindi] HappyKids 39+3 Geçen sene bugün, ertesi gün doğumum olduğu için gece uyku girmemişti gözüme 🥹🥹