Gamzelikiz_34 Gunestalha buraya yazma sorma bile hemen acile götür niye uzanacağa yere koyuyorsun canım ya inşallah Rabbim koruru
myavocado Gunestalha Çok geçmiş olsun bir an önce acile götürün, uzak ise ambulans çağırın ki ilk müdahale vakit kaybetmeden yapılabilsin.
Pamukhanim_ Gunestalha hiç bişey yedirme bence acile git hemen benim kızım çengelli iğne yuttu onda bile Doktor’un ilk sorduğu şey bişey yedimi oldu
Gunestalha allwrite sen çok biliyorsun değil mi yani öyle bir şey yazmışsın ki gerçekten çocuğun içti ben de sakince oturdum dedim ki şuraya bir gideyim post yazayım çok düşünceli anneler vardır bana bir şeyler söyle ben o posta açtığımda arabada hastaneye gidiyorum bir nefes içim rahatlasın diye sizden fikir almış dedim öyle yaşayan durumu aynı durumu yaşayan anneler vardır diye içimi rahatlatmak istedim ama suç bende sizin gibi insanlara destek bulmayı beklemek gerçekten suçluyum aynen
mormnkse23 Gunestalha geçmiş olsun öncelikle ama yazdığınız şeye verdiği cevap da haklı buldum açıkcası çocugunuz zehir içmiş hastaneye bile gidiyor olsanız o durumda buraya post açmak nasıl aklınıza gelebiliyor. Zaten hastaneye gidiyorsunuz burdakilerin ne dediğinin ne önemi var ki o an benim canımdan can giderdi öyle bişeyle karşılassam Allah korusun
aptallarsizii Gunestalha aynısı başımıza geldi bizmkide asperox içmişti hastaneye gittik serum vurmuştular kan almıştılar hastaneye gidin
Ogulluana Gunestalha doktora gittiniz mi ne dedi? Geçmiş olsun. Ağzı kokuyorsa içmiştir. Çok tehlikeli porçöz Allah korusun
alparslanmomms Bu kadar insan güzel tavsiyelerde bulunmuş çoğu doğru yönlendirmiş . Foruma girip evet çocuğum iyi veya şöyle oldu böyle oldu diyip insanları bilgilendirmek yerine insanlara sataşma sebebiniz nedir acaba çok merak ettim . Umarım iyidir çocukcağız .
cokbilmismom komik basınıza geldiğinde sakın böyle bir şey yapmayın su bile icirilmeden acile gidilmeli en hızlısından
komik cokbilmismom sonradan gördum yapılmaması gerekdını haklısınız hıc degılse sız yargılamadan fıkrınızı ıletmıssınız teşekkurler simdi gene fıkırlerını sunucaklar cok bilmişlerde eskiden annelerımız zehırlenme vs olaylarında öle yaparlarmıs benımde aklımda kalmiş o an panıkle yazmıs bulundum o cok bilmislerın coguda annelerı akrabalarının zamanında hastanemı varmıs koylerde kasabalarda merak etmıyo degılım bukadr yaygın ve ımkan yokdu ve buyuklerde kendınce cagreler bulurlarmişdı smdıkı herkez cok bılmıs oldu ıcın nerden geldıklerını unutuyolar gecmişine cocukluna bakmadan 😉 cok saolun basıma gelmedı ama bıdaha da ınsanlara yonlendırmede bulunmuycam dersımı aldım