minnakpopus Gunestalha ağzı kokuyor diyorsunuz içtimi içmedimi diyorsunuz lütfen biran evvel hem 112 hemde zehir hattını arayın imkan oluşturup en yakın acile koşun
patlakprezervatif Gunestalha çok geçmiş olsun. Sakin kalmaya çalışın endişe edilecek bir durumu olsaydı güçlü kimyasal olduğu için belli ederdi kendini. Hastaneye götürmek ile de çok iyi yapmışsınız. Kapağı sıkı kapalı değil miydi sanki çocuk kilidi vardı diye hatırlıyorum?
Nikita Gunestalha annem su ısıtınca kaynamış halini içmişti. Kardeşim kireci çözülsün diye koymuş. Söylememiş. Su da seyreltilmiş ve kaynamış olduğu halde, tek yudumda anladığı halde acil müdahale edildi ve günlerce ağız içi acıdı
[silindi] Gunestalha hiçbir şey vermeden direkt 114ü arayın anlatın. Ambulans gönderirler muhtemelen. Göndermezlerse de direkt acile götürün.
patateskizartmasi komik gerçekten de kullanıcı adınız kadar komiksiniz. Doğru düzgün bir şey bilmeden insanları yanlış yönlendiriyorsunuz. Eskide kalmış saçma sapan şeyler. Hiç mi duymadınız doktorlardan bir şeyler yedirmeyin, içirmeyin, kusturmayın diye.
tultanhanim komik kullanıcı adınız komik ama kendiniz komik misiniz bilemedim. Daha çok cahil olduğunuzu düşünüyorum.
[silindi] Gunestalha zehir danisma hattini ara lutfen hemen onlarin yonlerdirmesi ile doktora gidebilirsiniz
alparslanmomms Gunestalha hemen götürün neden buraya yazıyorsunuz böyle bi durumda vakit kaybetmeyin. Deterjan zehirlenmeleri çok tehlikeli özellikle o tarz maddeler . Hiçbir şey yedirip içirmeyin sakın çocuğu kusturmaya çalışmayın hemen götürün
allwrite Ben neler okuyorum böyle… O ürünün ne kadar ağır bir kimyasal olduğunu bilmediğinizi düşünmek istiyorum zira çocuğun ağzı koktuğu halde ambulans çağırmadan post açmanızı başka türlü kabul edebilmem mümkün değil. Umarım geç kalmadınız. Geçmiş olsun.
Gunestalha allwrite sen çok biliyorsun değil mi yani öyle bir şey yazmışsın ki gerçekten çocuğun içti ben de sakince oturdum dedim ki şuraya bir gideyim post yazayım çok düşünceli anneler vardır bana bir şeyler söyle ben o posta açtığımda arabada hastaneye gidiyorum bir nefes içim rahatlasın diye sizden fikir almış dedim öyle yaşayan durumu aynı durumu yaşayan anneler vardır diye içimi rahatlatmak istedim ama suç bende sizin gibi insanlara destek bulmayı beklemek gerçekten suçluyum aynen