Arkadaşlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var oğlum 1 yaşına girecek 12 sinde inek sütü alıyorum günlük 2 gündür bi denemek istedim fakat hiç içmek istemiyor ya içerisine vanilya da koyup denedim tatlı kaşığıyla içirdim artık oda çok içmedi bende zorlamadım sizce nasıl sevdirebilirim ya sütü bana fikir verin