sa_me_yi 2 aylikken bsslatmisti bize doktor.Her doktorun aşı takvim planı farklı.doktorunuzla ilerleyin.Aşıdan once asla ates dusurucu vermeyin.ağır bi aşı ewet ama her bebekte ayni etkiyi yapacak diye bsey yok.6 doz yapıldı kızıma toplamda.hiç ateş olmadı.2 farkli grup yapılıyor biri çok ağır geliyordu 5 6 saat sonra bi huzursuzluk oluyordu oda digeri yapildigi zaman yani hepsinde değil ağrı yapiyordu galiba yapildigı yerde ozaman calpol veriyordum.rahatlıyordu.asla oncesinde veya yapıldiktan sonra ateş olmadan yada huzurszluk olmadan ateş düşürücü vermeyin.