Aysozdmr Emzirme saatli yapılmaz.Dakikaya bakılmaz.Memenin yumuşak olması sütün olmadığı / az olduğu anlamına gelmez.
Bebek ık dedikçe emzirilir, çünkü bebekler en çok memede annede güvende hisseder.
Susar 3dk emer.
Acıkır 10dk emer.
Gene susar 7 dk emer.
Koklamak ister 5 dk emer.
Dokunmak ister 5 saat emer.
Işık rahatsız eder,ışık rahatsız etmez, keyfine göre dakka başı da emebilir.
Aç olunca hakkaten uyanıyorlar.
(sarılık durumları farklıdır)
Bebekler için emzirmede doktorlar filan “en az 2 saatte bir” emzirin derken, 2 saat arayla günde 12 kere emzirin demek istemiyorlar. Bebeğinizi her emzirme arası 2 saati geçmeyecek şekilde yenidoğan döneminde besleyin. Yoksa yarım saat sonra veya 10dk sonra da emebilir yani.
Yenidoğan bebek annenin yaka iğnedir.
Yürüyen bebek annenin kuyruğudur.
Ve telaşınız varsa mümkünse gerçekten emzirme eğitimi alın bir danışan edinin.
Ben emzirme danışmanı edinmeyi 2. Ay yapmıştım keşke hamileyken yapsaymışım, doğuma onla gitseymişim. Halk sağlığa, hastanelerin ebelerine gidin gerçek emzirme dostu olanlara.
Çünkğ doğru sandığımız çok yanlış var.