Aysozdmr canım, benimde 53 günlük bebeğim var. Ben hiç saat tutmuyorum ne gece ne gündüz. Gık dediği anda memeyi veriyorum, emme sureside ona kalmış, bazen uzun emiyo, doyunca birakiyor, bazende 5dk emip uyukluyo. Hic zorlamıyorum, sadece sütüm yetersiz olduğu için gün içerisinde mama veriyorum, o zamanda bir dahaki acikma suresi 1,5- 2saati buluyor. Yani bir standartı yok bunun.