gokos52 sakın ilaç vs kullanmayın arkadasların dediği gibi uyku saatini dğzenleyin üç çocugum var üçüde aymı saatte yatar aynı saatte kalkarlar
Yaşları 4-3-1 sabah 8de kalkıp akşam 9da uyurlar
Öğlen uykusunu sadece en küçüğümüz yapar 1 - 2gibi uyur 3-4gibi kalkar akşam 9a dogru huysuzlugu başlar az idare ettururum 9dedinmi hepsini aynı anda yatırırım mışıl mışıl uyurlar🥰