gokos52 sprey değil şurup olandan 2 kere kullandım farklı zamanlarda farklı marka huyu değişti gergin ağlar vs. Bıraktım artık kendi haline 2 yaş olacak, dilediğinde uyuyup dilediğinde uyanıyor böyle seviyor demek ki diyorum, kızım da aynıydı sevmiyorlar uykuyu